Politika kvality
Spokojenost zákazníka
- Strategickým cílem naší společnosti je trvalé uspokojování reálných potřeb našich zákazníků. Jsme si vědomi, že pouze spokojený zákazník se k nám vrátí.
Kvalita prováděných zakázek
- Kvalitu prováděných zakázek je možné zajistit pouze z prvotřídních materiálů a kvalitní prací. Pečlivý výběr našich dodavatelů a kvalitní zpracování materiálů prováděným zakázkám a spokojenosti zákazníka jenom prospívá. Zákazníkům chceme předávat zakázky, které splňují všechny dohodnuté kvalitativní a kvantitativní parametry.
Zvyšování odborné způsobilosti
- Trvalým zvyšováním odborné způsobilosti zaměstnanců společnosti na všech stupních řízení vytváříme personálně odborné předpoklady pro kvalitní pracovní výstupy na všech úrovních. Systematicky zvyšovat úroveň odborných znalostí a kvalifikaci externích dodavatelů společnosti.
Účast všech zaměstnanců na zlepšování systému kvality
- Všichni zaměstnanci jsou seznámeni s dokumentací v rozsahu svých činností a jsou si vědomi povinností vyplívající z vyhlášené politiky kvality. Všichni jsou také povinni platné postupy důsledně uplatňovat v praxi a přenášet na dodavatele společnosti.
Dodržování platných právních a jiných předpisů
- Všichni zaměstnanci společnosti se zavazují dodržovat požadavky platných právních a jiných předpisů systému kvality, ke kterým se společnost zavázala. Dále zvyšovat a prohlubovat povědomí systému kvality mezi svými zaměstnanci a zapojit do našich snah o zlepšování systému kvality i naše obchodní partnery.
Jiří Švub - jednatel společnosti, Hradec Králové, 5.1.2010